Äntligen är det lov! :)

Yes, nu ska man vila ut och ta't lungt hela veckan. :) Förrutom att jag kommer ha dans nästan varje dag, så lungt kommer det inte bli... men bra med träning. :)
Är ensam hemma just nu, syrran ska dessutom kanske till sthlm och dansa ikväll, så det kommer kännas ganska skönt. Älskar att vara ensam hemma... det blir så.. fridfullt?  

Idag träffade jag en astrevlig tjej från ABC-Gruppen och pratade lite om studentmössor osv. :) Jättekul!
Vi fick fika och kom med lite nya idéer och sånt.

Nu sitter jag och får lite låtar av en tjej på ett forum. :) Försökt få tag på låtar från den gruppen, men det är svårt som fan, så är ganska glad. :)

På söndag ska jag och Sofie ut till Stina tillsammans, ska bli kul att få se hur hon bor och träffa hennes familj. :) Ja, jag är alltid nyfiken på hur det ser ut hemma hos folk. xD
Vi ska kolla på film, käka pizza och ha allmänt asnajs!

Ska kolla på step up igen snart. :D De har ju så snygga danser! Ååh, så avis!


~*~

Kommentarer
Postat av: Linnea

http://www.youtube.com/watch?v=29NgBfM8hKo&feature=related

asschysst dansscen!

2009-02-15 @ 16:40:00
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0