Alltså, nej!

Jag blir så otroligt förbannad på min jääkla mor! Hon har seriöst aldrig varit till nån som helst nytta i mitt liv!
Hon har aldrig funnits där för mig, hon har aldrig gjort mig glad, hon har aldrig sagt nått bra om mig, bara när hon ska skryta för sina äckliga små kompisar, fast då skryter alla om sina barn, och alla ska vara bättre än alla!!

ÅÅÅÅH jag pallar inte!! >.<

Ja, en sån liten sak som att hon har ätit upp det jag tänkte äta efter dansen kan trigga av alla jävla känlsor jag haft inom mig! >.< Jag är SKIThungrig och helt slut efter dansen, och nu måste jag duscha för jag ska till Rakel, men jag är så jäkla arg så jag pallar inte!
Och inte blir det bättre av att min morsa är en arrogant liten skit heller som inte nånsin kan förstå ett piss!!

Och VARFÖR kan det aldrig någonsin finnas nått att äta i det här huset? Alltså, jag pallar inte mer!! Det finns aldrig nått att äta!! Så jääkla trött på att gå hungrig hela jäkla tiden!


~*~

Kommentarer
Postat av: Keedo

morsor suger, men kan du inte va hos pappa din?



hundarutanhem.se tänkte att sidan kan vara intressant för dig.. ;)

2009-02-19 @ 21:56:50
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0