Alltså, nä...

Jag pallar inte bry mig om er längre. Seriöst.
Folk som inte respekterar mig kan glömma respekt från mig.
Pallar inte kaxiga små barn längre.
Väx. Upp.

Jag är trött, jag är sjuk, jag orkar inte med människor längre.
Ända sen jag slutade bry mig, och blev en sån där kall människa som alla andra,
så har jag mått så sjukt mycket bättre.
Och jag hatar att vara en av er.
En i mängden.
En som inte bryr sig.

Jag var stolt över att bry mig om alla. Även om det gjorde så jag gick sönder innuti.
För det finns inte många som bryr sig.
Men det är inte en jävel som uppskattar det.
Och därför fryser jag nu. Som fan.

Jag vill inte se er mer.

Kommentarer
Postat av: Keedo

men nika då! vi behöver en lite psykos-session du o jag!

2009-02-27 @ 00:19:42
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0