yeah...

Jag hatar när folk inte lyssnar på mig när jag vet att jag har rätt.
När det -alltid- visar sig att det jag sa var det bästa man kunde ha gjort. Folk inser inte.
Jag vet saker.
Och det gör mig förbannad när folk inte lyssnar.

Jag märker direkt hur en människa är, speciellt om personen är instabil eller inte. Jag vet hur länge ett par håller eller om det ens kommer funka, och jag behöver inte ens träffa personen i fråga.

Det är inte direkt så att jag gillar att jag vet så mycket ibland. Även om det oftast är bra.
Jag ser även saker som ska hända, även om jag inte vet när det ska hända, eller OM.
Det är oftast därför jag kan verka fett paranoid ibland.

Dude, just... give me a break! Jag vet att det låter stört, men så är det.
Vi har asmånga i släkten som är sånna på mammas sida. Nästan alla kvinnor är det.


.... Jag har ingen aning om varför jag berättar det här, för nu kommer ändå hälften tro att jag är galen. Förrutom de som har hört mig säga saker som har hänt innan det händer...
Och nej, det är inget jag lärt mig kontrollera eller frammana bara sådär.

~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0