-

Det är så mycket jag vill säga, men jag orkar nästan aldrig skriva längre.

Dålig dag idag. bråk i skolan... pallar inte bry mig längre, nu får fan folk klara sig själva. gillar att alla ändå kommer till mig med frågor även om jag sagt att jag inte är ansvarig och det inte är mig man ska prata med mer, eftersom folk vet hur jag är. med koll och sånt. och alla idéer kommer till (inte från, utan -till-) mig.
men det är ju ingen som lyssnar när jag tar upp dem.
 envisa och tråkiga jävlar.

satt och lunchade med kurator på mamas mezé idag. det va skönt. pratade om anna och grejer... visste inte att jag fortfarande hade så mycket inom mig som vill ut... hade det inte vart massa människor där hade jag nog inte hållit tillbaka så mycket som jag gjorde, men några tårar slank förbi... ville verkligen bara gråta och få ut allt... jag saknar henne så mycket.....

benet gör ont som vanligt. måste fortfarande äta smärtstillande för att kunna sova ibland... aldrig vart såhär, inte sån smärta. nått fel lär det ju va, vad folk än säger.

antagligen kommer det att skrivas skit om det här i andras bloggar... som vanligt.


orkar inte bry mig mer.

Kommentarer
Postat av: Jenny - [Tävlingar, mode, kärlek och foto]

Hej gumman, det är lugnt! Men jag satt verkligen inte tyst när du pratade med fatma och gabi. Jag försökte faktiskt förklara för dig hur det låg till.

Nej, vi kör bara entr. Ingen i klassen orkar med tjafs. Så därför gör vi så och nu kan vi börja planera.

2009-02-06 @ 18:54:43
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0