Trååkigt...

Sitter och är ganska rastlös... vill ner på stan, men det är väl, stängt nu. :P Vill göra något... ska nog knacka på sandra lite senare och kolla om hon vill hitta på nått. ^^
Vill måla, men i brist på plats... :( Luktar oljefärg i hela rummet ändå... har typ 4 tavlor som torkar i väntan på ett nytt lager färg. ;) Måste vänta åtminstånde en vecka... it sucks. :P

Vaad ska man göra? Borde väl sätta mig ner med gitarren... eller jag menar, göra hemsidan och fortsätta hitta spelningar åt basil, men det är lite svårt utan en demo man kan skicka ut. :P Måste be dem fixa en åt mig så jag kan jobba lite med den. :P

Jaa... borde väl pilla på hemsidan nu...
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0