Skippade praktiken idag.

Bråk med p som vanligt. Alltid om pengar. Som att de skulle komma tillbaka för att han bråkar om det.
Trött på att de tror att jag knarkar eller ger mina pengar till mina vänner. Vafan, gör inte det direkt, men klart man bjuder varandra ibland. De gör det med mig hela jävla tiden, varför ska jag inte göra det tillbaka när jag kan? :S

I alla fall. Är i skolan nu. Tänkte jobba lite med projektarbetet, och kanske skriva lite loggbok. Har ju glömt göra det. Är trött som fan i skallen. Ont i axlarna med. Men ja... när ska man sluta vara helt slutkörd egentligen?
Hur ska man orka?

Måste prata med en person idag med. Förklara min "diss" litegrann. xD Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0