Nyfärgat :)

Nu är det nyfärgat, men det blev inte så stor skillnad. Vill ju dock bara att det ska bli en annorlunda nyans. ;) Foton kommer väl I guess. Blev inte så bra bilder, men ja... kanske lånar syrrans kamera imorgon.

Valle drog just, blev inte så mycket till film, hon fick hjälpa mig färga istället. ;) Nu är alla julklappar inköpta iaf, ska bara hitta en födelsedagspresent till syrran med... Hade en asnajs idé om vad jag skulle köpa, men det glömde jag ju i samma sekund som jag skulle träffa pappa. Bokstavligen.

Nu ska jag upp och slå in allt och ställa under granen. Jag tror dock vi kommer ha en naken gran på julafton... fan va kungsgran barrar lätt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0