Men shit

Har man en störd familj eller vad?
Min kusin håller på att banka i väggen och är sepe (hon har hållt på i flera dagar) för att de är sepebarn och har damp eller nått, och inte en fucking jävel bryr sig om att uppfostra dem, grannen skickar ett sms och undrar vad vi håller på med, och jag säger hur det ligger till, och får svar att jag kan ju säga att hon klagar och sånt.
Gör det, och då flippar -alla- om hur störd hon är som klagar eftersom vi dunkat en gång på 20 år, men för i helvete, spelar väl ingen roll om man dunkar en gång på hundra år eller inte, det är ju störande i alla fall? 
Fan, JAG blir störd på att de aldrig uppfostrar henne för hon är liten och det är synd om henne, och då är det ok att beté sig som man vill. 
Fel? 
Man måste ju uppfostra barn så att de kan lära sig till framtiden? Man kan ju inte stå och slå i toadörren när någon sitter där inte för att man måste på toa jättemycket, när det finns en till tos på övervåningen? :S Rycka i dörren och skrika? Fucking, lär ungen att beté sig? Och andra gånger är det dampskrik om att man vill sitta på en viss stol osv, -bara- för att ens syster sitter där? 
För i helvete. 

Och att min familj dampat sönder på B nu, det är fan inte okej! Dampade något rejält tillbaka, och prinsessan ava har ju skyllt hela sitt förjävliga betéende idag på att hon fyller år (fel, hon fyller år imorn) och vart en riktigt häxa hela dagen. Jävla diva.

Fick nyss ett "hot" om att både jag och ava måste dra härifrån eftersom mamma inte pallar med nån av oss mer, bara för att Ava är ett fucking as och gör mig pissed bara av sin närvaro. Men fine, betala hyran tills jag hittar ett jobb så är jag bara överlycklig över att få dra härifrån och aldrig träffa någon av dem mer. :P

Kommentarer
Postat av: Jerry

wow... jag håller ju med dig. men många är rädda att inse deras svagheter, däribland att man från gång till gång kanske är en dålig förälder. men ja, som sagt. håller ändå med.

2009-12-27 @ 02:28:25
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0