Måste väl få jobba med skolarbeten? :S

Min syrra lackade lite på att jag tagit över dte mobila internet, men ffs, jag måste få jobba med skolarbete! Har de tagit bort internet för mig så att jag har asfå chanser, då måste de låta mig, även om det betyder att jag sitter i 5 timmar i sträck eller mer!
"Vi måste också få använda det"
Vad fan till för då? :S Kolla hotmail? Kul, gör det när jag inte är hemma då? :S Då har du ju all tid i världen liksom.
Så trött på det. Och så säger hon att jag ska sitta nere så att de har koll på hur länge jag sitter. My fucking as! Som OM jag skulle kunna sitta och jobba när jag vet att de "inspekterar" mig. Det här är värsta hitler-lägret ibland. Längtar verkligen tills jag kan skaffa eget.

Imorn är det nyår! Får bara 400:- att åka till sthlm för, så jag hoppas att jag klarar mig. Vill ju gärna ha något att dricka, annars blir det tråkigt. :P Ska försöka räkna på det idag. Måste kolla hur bussarna går och sånt också.
Woooh, första gången det blir riktigt nyår på lääänge för mig, pepp! :D
Hoppas det inte blir massa tjafs bara.

Är så sugen på att beställa lite Mötley Crüe och Queen skivor när jag får mitt studiebidrag. Vill även köpa The Dirt, boken om Crüe. Sååå sugen!  


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPP! :D (det kommer att upprepas några gånger...)


Kommentarer
Postat av: valentina

GÅTT NYTT ÅR!!!:D vill höra om nyårsfesten sen, ta massa bilder. förövrigt när vi ses nästa gång måste min blogg fixxas PUS

2009-12-30 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0