Kaaallt!!!

Herreskogar, har på mig två tjocktröjor, och -NU- börjar jag bli lite varmare. Frysit hela dagen, it sucks! :( Vill inte bli sjuk såhär lagom till nyår!
Ska ju på Louie's famous nyårsfest, första gången jag firar på4-5 år ju! Första gången på så länge jag får vara med Jerry och Linnea på nyår med! ^^ Jag SKA gå!! >.<
Vilket påminde mig om att jag måste kolla upp vad allt kommer kosta. :p

Idag var jag och fikade med Frida, vilket var jävligt trevligt. ^^ Vi måste umgås lite mer. :) Skrattade och hade askul, vi har exakt samma humor. Får nog bli film hos mig inom en snar framtid eller så. Kanske bjuder jojo med? :) Längesen man träffade den bruden.

Nej, nu ska jag kolla runt priser och sånt, och om det eventuellt kan bli lite dricka med. ;)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0