hemkommen

Firar syrran idag, fast hon fyller imorn. Blir väl lagom kul, lite trött på kusinerna vid det här laget, de är så jäkla ouppfostrade. :P Småbarn. </3
Mina barn ska va så jäkla coola att ingen kan bli irriterade på dem.

Hann bara träffa Jerry en kort stund idag... Vilket va synd, men stan stängde ju läskigt tidigt idag? :S Det ska väl ändå stänga 18.oo på rean? :S
Köpte i alla fall 3 målardukar som ska användas flitigt (senare ikväll?). Inget av det jag sucktat efter var på rean, vilket suger. Hade äntligen pengar att köpa en grej jag velat ha länge på Indiska, men såklart var ju den slut. :P Typiskt... ^^

Vill måla nu nu, men vet inte vart jag ska ställa duken jag målat på så den inte färgar av sig osv. x)
Sugen på film. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0