Godmorgon Sverige.

Hade just ett fint samtal med min mentor. Ska avbryta praktiken. I alla fall för tillfället. ...han tycker att jag borde få sjukskriva mig... Tycker väl jag också litegrann. Hade varit skönt. Men ska ringa min handledare om en stund. Kommer bli jobbigt. Hon va visst inte så glad igår. Filip spoilade ju. Så jävla dåligt. Nu framstås ju Jenny som en sämre person också. Great. Nu har jag det på samvetet med, och det gör det hela bättre.

Anyways.

Sitter ännu en gång i skolan. Ska jobba med rester. Bättre det än att sitta hemma och glo i taket. Nu får jag i alla fall komma ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äsch, sötnos! Det är lugnt. Kan ta vara på lilla mig =)

2009-12-17 @ 21:10:56
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0