god morgon

Det blev en sen natt igår. lotta och David kom hem vid 3-tiden, och vi satt uppe ett tag till. tror vi la oss runt 4, halv 5. Längesen jag var vaken så sent ,men var pigg som jag vet inte vad. Slår alltid över efter 1. :)

Idag ska jag träffa mirre och kolla på Calle, Eddie och Tove från idol på stora torget. Lär va mkt folk där, men jaja. Kul att se dem live iaf. :)
Just nu väntar vi alla på att David ska komma med vår frukost... pizza. :D Vi tjockar oss som fan, men seriöst, det enda jag åt igår var fan 2 mackor och lite godis. Jag vill ha mat, ävn om det dryper av fett. </3
Blir bjuden i alla fall, gulligt. <3

Funderar på att färga håret själv hemma sen. Jerry skulle hjälpt till, men får klara mig själv. ^^ Vill färga innan avslutningen, tror inte jag hinner imorn då jag ska till Suraj.

Bilder från dagen kommer förhoppningsvis senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0