God morgon

Känner mig lite sliten i axlarna... vet inte varför. :(
Sitter och lyssnar på Basil's nya låtar från inspelningen på Myspace.com/bforbasil. Kolla in det, Slowmotion in speed och Monopolyman är de nya. 

Ska ner på stan sen och kolla in rean. Det var stängt igår när jag drog ner, så det slutade med att jag och kusinen kollade på harry potter och hade det mysigt. :) Fast jag somnade. xD Satt och fick säga till henne att blunda på de "läskiga" ställena dock. ...så jag halvsov kanske... -.-

Vill verkligen köpa nya dukar. Är på värsta målarhumöret. Har målat ganske mycket på senaste, och har massa idéer, men ont om dukar som sagt. :P Sen ska jag kolla om skorna jag vill ha finns också, och lite andra grejer.  

Kommentarer
Postat av: jas

Pojkvännens "pappa" :P

2009-12-26 @ 12:12:50
URL: http://keedo.blogg.se/
Postat av: jas

Köp massa lakan på IKEA förfan!

2009-12-26 @ 12:16:08
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0