God jul

Shit, det är bara 3 dagar kvar till julafton. Känns lite skumt.
Ska ner på stan med pappa och köpa julklappar idag. På tiden? Måste komma på en present till syrran med... hon fyller ju år om 5 dagar...
Sen när jag väl är hemma ska jag (dock efter att jag druckit en kopp te) färga mitt hår. Det blir bara en toning i mahognybrunt, men ändå. :) En liten skillnad lagom till jul.

Vad fan vill -jag- ha i julklapp då? :S

Väntar på att min fru ska komma. Måste komma igång med skolarbetet, och det gör jag nästan bäst om det sitter någon med mig. Borde vara tvärtom, men...
Ska leta fram lite nya typsnitt till photoshop med. Behöver det båda till tatueringarna och hemsidan.
Tänkte dra ner och boka tid snart, och då behöver jag en bild med mig. :P

Nej, jobba lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0