ghsrgfdgsjghth D:

Ni anar inte hur trött jag är. mår illa typ. Barnvakt med Jerry åt Jonis. David och Lotta kommer vid 3-4 tiden... my god. Hungriga är vi, får se om vi käkar eller inte... Antagligen inte... fast iof har jag bara ätit två mackor idag.... skulle va najs med käk.

vi kokade knäck hos Jenny idag, hon, jag, Jenka och Sofie. :) Jättemysigt. Hade askul med tjejerna, det får vi göra igen snart. Lite vin och en najs film kanske? :)

Hundarna ligger och tröttar sig... kul för dom. Blir inte ett dugg tröttare av att kolla på dem. Ska nog ignorera dem ett tag känner jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men det låter underbart! Med vin och film :) Och du, jag tappade min mobil i snön! :'( har inte hittat den fyfan! Har beställt en ny mobil. Sony Ericsson Yari...... RIP min mobil

2009-12-20 @ 19:43:47
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0