Försenad födelsedagspresent. :)

Var hela dagen med Sofia ida, och fick min försenade födelsedagspresent. :) Vi gick på bio efter att ha softat ett tag hemma hos henne, och såg Avatar.
Den var ganska bra, hade förväntat mig lite mer eftersom alla är helt tagna av den, men den var ok.
Den få 4 av 5. ^^ Grymt animerat. Bra story. Lite för förutsägbar dock.
Men vilka filmer är inte det nowadays?

Vi gick runt lite på stan, och Jerry joinade. Tydligen ska jag få en julklapp av hans mamma. :D Nyfiken!!
Vi trallade runt en stund innan bion, det var najs.

Hela dagen har vart ganska najs faktiskt. :) Jag är nöjd och glad. Rofylld.


Kommentarer
Postat av: Jerry

tack :)

2009-12-29 @ 01:07:45
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0