...

Livet är verkligen en bra konstig sak. Har sånna otroliga humörsvägningar numera så jag knappt hänger med själv. Mår ganska illa av det faktiskt, känns lite som åksjuka. Kan inte äta mat heller längre, blir bara spyfärdig (och det är väl då jag egentligen borde tvinga mig äta?). Men helt ärligt, jag orkar inte må apa hela tiden. Det tar på ens krafter, så då äter jag nästan hellre mer sällan.
Det går säkert över ändå.

Mirre sa för några dagar sen att jag kanske fått musarm eftersom jag har så ont i nacken... jag undrar jag... Skulle inte förvåna mig då allt vårt skolarbete är med datorn... Vi har ju inte ens idrott längre. :P
aja, det löser sig väl också? xD

Imorn ska jag ner på stan med Sofia, sen gå på Avatar. :) Hört att den ska vara rätt bra. Måste upp tidigt dock, och duscha. >.< Dock sista veckan för iår... wow, känns lite skumt att det bara är en vecka kvar på det här året.
Så jäkla skönt. 2009 har varit by far det värsta året i mitt liv. Bara massa skit. Jag vill aldrig vara med om det här året igen. Fucking hell.
Och guys, det har redan gått ett decenium av 2000-talet?
Fan va det gick snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0