Det är för i helvete inte sant!!!

Det FÅR inte vara sant!!!

Alla arbeten jag gjort under sommarlovet är fucking borta!! NEJ!! NEJ NEJNEJ!! reakmthsnkrmhnpdobktymhpws1!!!!
VARFÖR!? VARFÖR MÅSTE DET HÄNDA MIG??!!

Jag pallar inte!! Varför måste jag ha en sån jääävla otur!!? Hela jävla tiden!? Varför händer inget bra någonsin??!!
NEJ!!!!!!

Alltså, ni förstår inte.... jag har aldrig tur? Jag orkar inte. Kan jag få dö så jag slipper lida så jäkla mycket? Jag har slitit som ett as med att bli klar!!
Det är inte okej!! Varför kan det inte hända någon annan for a change?

Jäkla skitfuckingfittisepeasskit dator!!


~*~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad tråkigt,

men skaffa dig en sådan där ubs eller vad dem heteroc lägg över det där nästa gång

2009-08-27 @ 11:29:02
URL: http://mjaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0