uuh, ont i magen.

Sitter och kollar igenom lite vad som gäller för att boka tid för körkortet, och jag får typ magknip. xD
Var och övningskörde med pappa idag, och både han och jag kom fram till att jag är redo.
Han sa att jag ska boka kör- och teoriprov till så snart jag kan, och intensivplugga teorin.
Nu har jag ju äntligen böckerna, så jag känner att jag borde göra det innan min kursgrejs utgångsdatum går ut.
 Plus att de gör det ju svårare och svårare att ta körkortet hela tiden. fler saker som man ska tänka på hela tiden. :P
Aja, får se hur det går.
Säger dock inte förrän jag har körkortet, men fårhoppningsvis snart!
Måste skärpa mig och skaffa det känner jag. Bra att ha när man söker jobb också.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0