Blir galen.

Märker att jag suger på att skriva i bloggen på lov. x) Sorry.

Sitter i skolan och dör lite mer. Vi fick just ett uppdrag att göra en presentation om UF-året för ettorna, och jag som hade hoppats att det skulle vara över. Sen ska vi dessutom ha ett slutprov i det om några veckor också. Skjut mig igen tack.

Ska hem till min kompis efter skolan och träna danskoreografin på streeten, ska bli kul. ^^
Längesen jag träffade Linnea känner jag. Jobbig koreografi bara, Sofie och Stina kollade just, och de håller med om att det är alldeles för komplicerat för nybörjare. xD
Och konstigt att man inte får lära sig lite mer ingående.

Efter rasten måste vi fan jobba lite, men nu ska jag strax ner till Kerstin och få fika! :D Mums. ^^


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0