Typ, en välgörenhetskonsert

Det gick, efter lite stress och panik, jättebra igår. :) Banden som körde var jättebra och dansarna körde sin grej liksom. :D
Jag är ganska stolt. Hade ju såklart kunnat gå bättre, men med tanke på alla svårigheter på vägen dit så är jag jävligt nöjd. Senast när alla skulle träffas fick jag reda på att ena bandet hoppade av liksom, men det löste sig och vi hjälptes åt allihopa.

Tack ska alla som ställde upp ha! Utan er hade det inte funkat!

Jag är så glad att det är över nu bara, äntligen behöver man inte oroa sig. Nu är det bara pappersarbetet kvar, sen är UF över och jag är så glad för det! :)
Vi tjänade ihop allt som allt 1520:- som går till välgörenhet. :) 37 biljetter såldes. En hel del mer än jag hade förväntat mig.

Om jag får tag i lite bilder lägger jag upp dem. :)


~*~

Kommentarer
Postat av: Jerry

nice! tack för en rolig kväll.

2009-04-09 @ 00:39:47
URL: http://scatcat.blogg.se/
Postat av: Jenny - [Tävling, mode, kärlek och foto]

Åh jag är så glad för din skull!! Jättekul att det gick bra! :D

2009-04-09 @ 19:08:42
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0