Rutten stil av bandet Nästan.

Jag är så less så det är inte sant.
Nu har Nästan hoppat av konserten pga att de inte äger ett keyboard som de kan använda på livekonserter.
Dålig stil och attityd användes mot mig, och sen hoppade de av.
Det de inte har lärt sig tydligen är att det är få ställen och arrangörer som faktiskt har pengar och tid att skaffa dem ett keyboard som de kan använda.  
De är inte stora.
De har inte haft många spelningar. 
De är nobodies. 
Ingen bryr sig om dem. Kommer de med sån attityd mot andra arrangörer kommer de lätt bli dissade på en gång. 
Ska bli kul att se hur långt de kommer med den stilen.
De kommer INTE få gott ord från min mun. Frågar nån så kommer de få höra sanningen. 
Och det kommer de nog få lida för. Hoppas de lär sig att man ska vara tacksam för att folk ens vill höra en. 
Barnrumpor. 

Nej, nu vill jag bara lägga av. Jag är inte på längre. UF kan ta sig i rumpan och nu ska jag sova. 
Och nej, inget du säger kan få mig att ändra mig. Jag har tänkt på det hela dagen ocdh det är helt enkelt inte värt det.
Skolan får hitta på ett sätt att ge mig mina jävla betyg i alla fall, annars går jag till skolverket.


~*~
 

Kommentarer
Postat av: Keedo

ja just det! så hette han! :D tyckte han va ashet när jag var yngre >:D

2009-04-04 @ 21:33:13
URL: http://keedo.blogg.se/
Postat av: Jerry

deras namn får en nästan att gråta.

2009-04-05 @ 01:34:53
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0