I've got it!

Jag tror jag har kommit på varför jag inte kan äta mera. Eller snarare inte har nån aptit.
Eller okej, jag blir typ mätt på en våffla. Spymätt. Det känns inte ok. Men ändå.

Jag är så jäkla trött på att äta samma jäkla bullcrap mat varje jäkla dag. Det finns ingen variation längre, eftersom vi inte har pengar till att köpa mat.
Samtidigt, när mamma gör något nytt, så klarar jag inte av att äta det för att smakerna är för konstiga.
Plus att det nästan alltid ser ut som nått något redan ätit och spytt upp.

Alla säger; Var glad för det du har.
Jag säger; Jag kan inte. Jag är kräsen när det gäller mat.

Jag äter faktiskt sjukt mycket med ögonen.
I vilket fall som helst så slutar det med att jag går runt och är konstant hungrig typ.
Ända gången jag äter är i skolan i princip. Förrutom idag så minns jag knappt när jag åt hemma senast.


~*~

Kommentarer
Postat av: Keedo

träffa mig snart då? nu är det ju varmare och sånt ute :)

2009-04-02 @ 21:54:15
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0