Härliga lov!

Haha, kom bara en tjej förrutom jag och Mirre på picknicken igår. :P Fail. x)
Hoppas de i Japan inte bryr sig så mycket, lol. ;)

Efter picknicken drog vi till Mirre och hade kul. :) Jerry joinade efter ett tag och vi spelade Zelda - Ocarina of time. :D
Blev helt jävla chockad när figuren hette Nika, men kom på sen att den heter ju det man sparar filen i. x)
Men vadå, jag hade inte spelat det på typ 1½ år eller nått, ofta jag minns det. xD
Kul hade vi åt det iaf. ^_^
 Spelade även lite gitarr och bas, och saknade min egna gitarr så jag fick ont i magen. :(
Så fort jag kom hem blev det till att spela litegrann. :) Så nu har jag även tillägnat morgonen till gitarrspel.

Nu vill jag träffa Mirrepirre igen känner jag, kanske ta med mig gitarren till henne eller nått?
Har ont i fingrarna. xD Kanske får mina första blåsor på dem? Har aldrig fått det, enda sen jag började, helt ärligt.
Ska skriva lite låtar och köra igång på riktigt nu känner jag. Mirre är på.
Får bli lite fejktrummor och sånt där, i alla fall såhär i början, får se hur det blir senare. :)

Känner mig som en helt nu människa nu. :) Måste vara gitarren, den är helt seriöst mitt liv. Det har verkligen vart nått som saknats känner jag. Nu är den här igen!<3


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0