..

Sjukt sugen på att gå till maxi och köpa chips! Om man ändå hade råd. :P
Har så mycket utgifter redan, pengarna lär ta slut imorgon redan. Och då kommer alla åter igen med frågan; Vad gör du med dina pengar?
För i helvete, det är inte direkt som att jag har nått jobb där jag kan få pengar, och bidraget är ju bara på 1000-lappen. Klart de försvinner på en gång när man gått runt en månad och väntat på pengarna?

Kom just på att nu får man ju inte ladda ner musik och sånt längre. Spooky. De kommer ju aldrig lyckas tracka ner folk, de har ju redan försökt? Det är ju bara att streama från nån annans ip? I ett annat land? Är de duktiga eller?
Smart asses.

Nej, jag vill gå på nattlig promenad, men riskerar att bli mördad. Det känns fint. Så jäkla fint samhälle dessa jäkla invandrarungdomar gjort. VARFÖR i helvete slåss och mördas de om ett bostadsområde? Det är ju förfan inte deras i alla fall? Som att de är deras revir? Jag fattar inte!?
Det var så otroligt mycket bättre här när man var liten. Innan all jäkla maffia kom typ.
Sepen.
Och att de släpper ut dem från fängelset igen? Vad tänker idiotpoliserna med?


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0