Dagens rapport. :)

igår var jag hos Linnea och det ÄGDE!! :D Har inte haft så skoj på länge.
Vi skulle träna på dansen, men det gick ju som det gick, blev mest film, TV och promenad med katten. ^^ 
Vi tränade dock lite dans också, men men. ^^ 
Kollade på Step Up 2 och hade askul åt de såliga skådisarna, och att han var så "ren" i slutet. ;)
Intern och väääldigt roligt! :D   

Idag gick jag till Jerrys skola efter skolan och var med på deras psykologilektion, mkt trevligt och intressant.
Skulle vilja vara med på nästa och höra fortsättningen av deras uppsatsskrivning.
Efter det gick vi ner till stan och träffade Linnea som skulle köpa hårfärg. :) Hennes hår ska få en stoor förändring! 
Ser fram emot att se resultatet! ^^ 

Senare gick vi och fikade på Linné, mums, och efter det gick jag och Jerry till katte för att hälsa på Sensei. :) Har har ju blivit pappa, och hans dotter är typ jordens underbaraste! :D Riktigt cool och söt. ^^
Det var kul att träffa sensei igen, hade saknat den gamle mannen. ^_^ 

Nu är jag hemma och ska lyssna på lite musik och ta det lungt, koppla av lite. Har inte vart jordens lugnaste dag inombord, ganska kaotiskt, och därför har jag vart ganska instabil i humöret.
Haft mycket att tänka på på sistonde....

Kommentarer
Postat av: Jerry

acceptera mig på msn for fann! D: [email protected] adda. anyway, säg vad du tycker om låten sen.

2009-04-16 @ 23:26:30
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0