Vilken härlig dag! :)

Äntligen kan man börja skriva lite gladare grejer. ^^ Eller ja, jag är i alla fall på bättre humör nu. :)

Idag ska jag kanske träffa Valle på stan, om inte hon kan så ska jag ringa Mirre och kolla om hon har lust. ^^ Önskar jag kunde få studiebidraget nu så att jag kan shoppa litegrann.

Snart är det födelsedag på g! Min födelsedag! Har fortfarande inte önskat mig nått... tror att det jag skulle kunna önska mig är typ.. nått som mina kompisar gjort för hand. Tror det skulle betyda mest för mig just nu. :)

Annars skulle jag vilja ha lite associarer, typ läderarmband och sånt som finns på de flesta killavdelningar på klädaffärerna, en mindre ring till läppen och typ blommor! Älskar blommor.

Nu säger morsan att de ska åka till moster. Vill ju också med... :/ Längesen jag träffade kusinerna. Den äldre av som är tydligen jätteduktig på att spela piano, hon kanske kan lära mig lite? ;) Avis som tusan, önskar jag hade fortsatt att spela när jag var liten. </3
Nej, det blir nog att säga till Valle att vi får ses en annan dag.

Jag har hittat jättemycket nya kläder och sånt som jag vill ha, speciellt på Gina Tricot! Okej, jag brukar -aldrig- handla där annars, men iår tycker jag att de har ganska fina saker. Saker jag letat efter jättelänge utan att hitta. Speciellt benvärmare. Hela höstens mode i allmänhet är typ saker jag letat länge efter, så jag är glad. Så fort bidraget kommer ska här handlas kläder. :)

Nej, nu ska man väl kanske klä på sig och fixa håret eller? :)

Ha en asnajs dag!

~*~
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0