Trötter

Sitter på Näthandelskursen med treorna. :P Skittråkigt och jag är jättetrött.
Vi har precis gått igenom vad vi ska göra under året, och tydligen ska vi skapa en e-affär, alltså en hemsida där man kan köpa prylar.
Utöver det ska vi skriva en uppsats om något jag inte förstod, men först ska vi läsa några dokument som är på sammanlagt 276 sidor. :P
Pepp!

Gud, jag är verkligen jättetrött. Vet inte om jag kommer orka läsa alla kurser jag gör, men jag måste ju typ. Funderar på att skippa Svenska C i vår och ta den nästa år istället. Men vi får väl se.
 Just nu vill jag bara hem och sova. 

Igår träffade jag Rakel och Linnea! <3 Tyvärr så träffade vi en person på stan igår som bjöd in sig själv och sin kompis till våran "fika-dejt". Inte okej tycker jag, vi hade liksom inte träffats på länge och ville vara själva, men alla tre blev så ställda att vi inte kunde göra annat än att låta dem komma med. :P 
Sen sitter de dessutom och tycker vi är skumma och har konstig humor när de fikar med oss. xD vafan, ni får väl tåla, det var ju inte direkt vi som bjöd med er... Inte okej att klaga tycker jag.  Hela grejen var inte okej, jag var skitsur på dem hela dagen.
Aja, vi får väl ha nått själva en annan gång, men det känns ändå så surt eftersom vi knappt ses längre pga skolan. :P

På fredag är det fest! :D Henke har fyllt år och ska ha party med gänget, det ska bli askul! :) Och Loui kommer! :D Jag har saknat ungen jättemycket! ^^ <3

Aja, borde kanske ta och läsa vidare nu, så jag kommer nånvart.

Vi hörs senare!

~*~
Tjingelinge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0