Shake:a ditt ass

Orkade inte skriva nått inlägg igår, var alldeles för trött när jag kom hem.

Hände massa grejer igår efter festen, som kanske inte va så kul. Speciellt inte för Henke. Kul att en sån sak hände på hans födelsedagsfest. Blir bara så arg... Vi får make it up för honom nån dag tycker jag. Seriöst.

Idag ska jag träffa Valle och kolla vidare på serien vi kollar på. :) Skulle på stan och kolla byxor och sånt med, men det hinner vi inte märkte vi nu, eftersom hon har massa läxor.
Hon ska kolla om jag också kan få jobb på Musikens Hus, jättesnällt. ^^ behöver verkligen ett jobb.
 
Imorgon blir det första dansen för mig för terminen. :D Är glad, äntligen är den igång igen. ^^ kommer kännas skönt att röra sig lite mer igen. Då blir det att shake:a mycket ass alltså! ;) Därav rubriken. Nej, men sitter och lyssnar på "1, 2 och 3"  av Snook, där de shake:ar mkt ass. ;)

Ska snart duscha känner jag. Måste köpa ny hårspray. Den Matte har verkar vara asbra, G2b. Han behöver knappt spraya för att det ska stå hela dagen liksom.

Aja, nu ska jag kolla några musikvideos och kolla bdb litegrann. Skriver mer senare idag eller imorgon.

Cheers!

~*~
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0