Såpbubbler

Sitter och lyssnar på Snook's "Såpbubbler" och inser hur mkt det påminner mig om Rakel och Linnea. ^^ Vi kan blåsa såpbubblor, säga helt fel saker och gå på promenad, och det är så skönt.
Inte många man kan säga helt fel saker utan att det ändrar deras syn på en. Eller blåsa såpbubblor med utan att det känns barnsligt.
Det är så skönt att kunna vara med er.
Man kan vara helt tyst utan att det blir pinsamt, mysa, kolla på film, prata om allt, säga EXAKT vad man tycker och vara helt ärlig. Ni är de enda jag kan vara så mot typ.
Verkligen säga -allt- utan att behöva oroa mig, och som jag vet är precis lika ärliga mot mig.

Jag älskar er!

~*~

Kommentarer
Postat av: Linnea

det är för att vi är BÄST ju allihopaa! <3<3 saknar dig IGEN, ses på fredag! :) <3

2008-09-03 @ 21:27:10
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/
Postat av: Rakelito

Hörru, jag gillar dina såna här inlägg. (H) mer kärlek åt folket(oss)! tikkah om dehj 8D

2008-09-04 @ 18:22:54
URL: http://mickeyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0