Najs dag

Japp! Jag är på bitch-humör! Skitdag har det vart. Fysikprovet gick bajs typ, jag fick nedslag på alla platser jag gick och letade praktik och inte en jävel vill vara med mig känns det som längre. (Förlåt, jag vet att skolan tar jävligt mkt tid och att ingen av oss har tid att ses längre...)

Gick till museét idag för att söka praktik, och de bara "vi har inte personalen att ha en praktikant." woot woot? Aja, de vill väl inte ha "småbarn" där, även om jag snart är 19... -.-

Känns så jäääkla fint att alla fortfarande ser mig som ett litet barn när jag är 19. Skitfint. Fatta att jag inte är ett jäkla barn längre, bara för att de jag umgås med är yngre än mig! Fucktards!! Blir alltid lika jäkla sur, speciellt nätr okända behandlar mig som 15 för att jag är kort! För i helvete, min längd är inget jag kan göra något åt, det är genetiskt från min pappa, så sluta tro att jag är en skitunge för det! Så jäkla tröttsamt!!

Usch, alla inlägg blir bara negativa numera, känns som att jag bara använder bloggen för att klaga, men det händer inte så mycket i mitt liv just nu... Det mesta är negativt, men vad ska man säga... skolan har börjat och förstör redan mitt liv igen? :S

mhm, knappt har man börjat innan man är helt utsliten. Vet inte hur jag ska ta mig igenom tvåan. 

Imorgon är det dags för möte mellan skolledningen och elevrådsstyrelsen. Kul för er att veta. Aja, vill träffa någon imorgon, men jag vet inte vem... kanske ringer Mirre! <3 Hon brukar vara en riktig räddaren i nöden. <3

~*~ 
Keep on roxxing!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Rakel kanske inte ville tova sa hon när jag frågade henne, men om hon vill så kan vi göra det tillsammans allihop.

2008-09-18 @ 19:28:26
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/
Postat av: Mirre

Jag tänkte åka till sthlm den 19'e och träffa lo kanske, vi kan leka lite på lördag kanske? :)

2008-09-19 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0