God lunch

Blev bjuden på arbetslunch av skolan idag. Flundra med championsås och potatis, det var den godaste såsen jag ätit tror jag. :) Vi hade möte om hur vi ska hantera diskrimineringen osv. på vår skola.

Igår träffade jag Rakel igen, det var ett tag sen. Hinner ju aldrig träffa folk längre... :/ Skolan tar jättemycket av min tid, känns så synd. Men vi var iallafall hemme hos henne, och hennes bror var där med sin flickvän. De passar så bra ihop. :) Senare kom också hennes syster på besök, och vi började såklart mobba rakel tillsammans. ;D Lika roligt varje gång. Inte för att vi gjort det så mycket, men ändå.

Imorgon blir det att vakna tidigt som skjutton. >.< Då ska vi i styrelsen åka på utbildning i Örebro, och tar bussen från stationen 05.30... måste vakna senast 4, det känns fint... pepp!

På onsdag blir det i alla fall att träffa Valentina. :) Vi ska kolla på våran älskade serie som vi nästan kollat klart på (buuuhu) och sen blir det väl bara att hänga med varandra. Snart hoppas jag också att vi har våran sova-över-natt också, då vi ska laga japanskt och greja. :)

Sitter just nu i skolan och letar febrilt efter en leverantör åt vårat UF-företag. Det går inte så jättebra om jag ska vara ärlig...

Men men, man får hoppas på att det går bättre snart. :)

~*~
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0