-

Så trött på att folk ska påpeka och kritisera allt jag gör. Sluta lägg er i. Fattar ni hur tröttsamt det är att ni kommenterar minsta lilla man gör? Dude, låt mig leva som JAG gör.

Dålig dag som tusan idag. Försov mig på morgonen och hade ingen persiska. Orkade inte gå på spanskan heller, så det enda jag haft idag är gitarr. Och det blir fler och fler noter varje gång så jag får typ not-dyslexi! -.-

Snart är det dags för födelsedagsfest. Kan ni inte komma får ni kontakta mig och ingen annan. Det är -jag- som håller i det, inte mina vänner eller nån okänd, utan jag. Please tell me if you aren't coming.

~*~
Over n' out

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja, då gör vi det! frågade Rakel med, och hon kanske ville. ^^

jag kommer och jag får stanna för mamma och allt. 8)

2008-09-16 @ 19:36:03
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0