Höstlov

Ja, då började höstlovet för alla. Utom mig såklart. ;)

Den här veckan är det Uppsala International Sacred Music Festival, då det kommer artister från hela världen och ska spela, dansa, ha semenarium osv. så det kommer vara massa jobb.
Mitt höstlov kommer inte förrän om 2 veckor. :P Känns lite lagom surt sådär, eftersom alla har lov nu och när jag får det kommer alla ha skola. :P

Aja, det kommer ju bli värsta upplevelsen iaf, livserfarenhet osv. :) (jag har åter kommit in i en period då jag skriver osv. hela tiden :P)

Just nu sitter jag än en gång och jobbar med att skriva adressdokument. Känns segt som tusan... -.- Aja, jobba på Nika, you can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0