wey wey

Fick veta idag att det är en jävel som mycket väl vet att jag inte vet att denne person inte ska läsa min blogg gör det. Det var fint.
Sluta upp med det.
Nu.
 
Igår var en fin dag. Bussarna som vägrade komma och som körde i diket och grejer. Det känns som att den här kaosen kommer år efter år. Varför lär sig ingen någonsin?

Halkade runt på stan som en tok idag med Sofie. Tror fan jag fått wipflash eller nått sånt, asont i nacken. xD Nej, men seriöst, det hoppas jag inte.

Träffade Markus och Matej på bussen idag, det var najs. Hängde med Mark till danslokalen och tittade, den vi skulle hyra kanske. Det såg bra ut som tusan. :) 

Har btw redan fått lite mini-uppvisningar till gruppen. ^^ Ska bli kul! hoppas det blir fler bara. :)

~*~ 

Kommentarer
Postat av: Jenny

kan gissa vem det är ?

2008-11-26 @ 10:45:11
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0