skönt som fan

Träffade rakel igår och hade japan-möte, sen stack vi och fikade på Linné Hörnan (slår allt!). Vi hade massans mys och stötte på Camilla med! :D Trevlig brud det där.

Pratade lite småsaker, och det känns skönt att det inte bara jag som har märkt vissa saker. Är dock lite oskäer på hur jag ska hantera det hela, men får väl ta det som det kommer.

Märkt att vissa tagit illa upp av det förra inlägget. Gör inte det. Det är bara så det är. Har inget emot folk personligen så, kom på att det lät som att jag hatade alla och bara fejkade i skolan. Det gör jag inte, jag känner som jag gör mot er, precis så som jag visar. Men det finns bara 3 som jag kan prata på riktigt med. Eller två egentligen. Som jag verkligen verkligen aldrig stört mig på.
Plus att det är massa som gnager sönder mitt psyke som lagrat sig.
Inte för att jag ens ska behöva förklara mig, för det är så jag känner.
Punk.

Idag var en fin dag. Vaknade hos Rakel spektakel och åt en jättegod frukost, sen drog jag hem och duscha medans hon drog till skolan. Försenad som vanligt. ;D Men väl där fick hon ändå veta att hon inte har nån skola idag. Lyckat. Samma sak hände mig typ. När jag kom till skolan så behövde jag inte vara med på matten.
Wooh!

Så nu sitter jag här i min säng och kollar runt på nätet, sen funderar på att spela lite Kingdom Hearts sen, så länge sen. Är dessutom ensam hemma då mamma och sis är i Hufudstadhen. 

Ätit granatäpple. <3 Gott. ^^

~*~
Tjingling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0