Oh lord, why does all the good things happen to me?


http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=77-AV_ID=829127,00.html

Gårdagen var bäst! :D Riktigt underbar.

Börjar med att jag bara känner i hela kroppen att jag inte vill vara med om den här dagen alls. Går till skolan och känner verkligen hur dåligt jag mår. Beslutar mig för att gå hem. Ser att Mirre sms:at att hon ville att jag skulle följa med till tatueraren och beställa tid, och jag tänkte; "det kan jag ju göra, sen går jag hem och sover innan dansen". Så jag möter upp henne och lämnar alla grejer hos henne, för jag kände att min rygg höll på att braka ihop och knäet krånglade. (Har för övrigt fått veta att jag typ har pre-reumatism).

Vi går till tatueraren, och där ser vi att man måste betala en depositation, och de tog inte kort, så vi skulle till kvarnen och ta ut, men dä ser vi att massa poliser är där och de utrymmer butikerna.
Vi typ, jaha, vad händer, och jag sa "det är säkert bomobhot eller nått sånt." Vi gick till en annan automat och tillbaka till tatueraren, sen när vi ska upp till lägenheten frågar vi en polis, för vi ser att det är avspärrat, och hon bekräftade mina farhågor; det var ett bombhot och de utrymmde. Vi skulle komma tillbaka om en halvtimme för att se vad som hände.

Vi gick ner på stan och runt utan att riktigt göra nått. Mirre var ju asorolig, och jag förstod henne, men försökte ändå lugna ner henne genom att säga att det säkert inte var nått, då centrala ställen oftast blir falkst bombhotade hela tiden. Menar, jag är typ van, när jag gick på Linné blev det ju bombhotat typ en gång i veckan. :P

I vilket fall så gick vi tillbaka, men fick höra att polisen inte visste när allt skulle va klart, och vi bara kände hur hungern slet i magarna. Vi hade ju tänkt äta när vi kom hem från tatueraren, men fick vi det? Nej. Och inga pengar hade vi, då de låg i lägenheten.

Vi gick in på UKK och la oss i en av de runda fotöljliknande grejerna, eller jag iaf för jag var så trött och orkade inte hålla upp mig sj. En teknikkille höll på att trixa i taket, och han underhöll och och vi pratade och pratade, riktigt trevlig var han. Vi rörde lite på oss efter ett tag eftersom vi höll på dö av uttråkning. Mirres lillebror kom efter ett tag och sällskapade oss, riktigt nått annat val hade han väl inte... Efter tre och en halv timme började de -ÄNTLIGEN- släppa in personalen till butikerna, och senare resten av folket så vi kunde gå upp. 
Yeay liksom, det var en halvtimme kvar tills min dans började, och jag hade inte ens fått äta. Jag var så förbannad och trött så jag ville slå nån. Sket i dansen eftersom känt gjorde så förbannat ont dessutom, och jag skulle ändå inte kunna vara med på fastande mage... 

En rolig dag med andra ord. 

~*~ 

Kommentarer
Postat av: Louie

saknar dig, fisk!

2008-11-18 @ 11:27:12
URL: http://seike.blogg.se/
Postat av: Rakel

guess who's bac, back agai

shady's back osv

ny domän, tofu<3

2008-11-18 @ 22:30:15
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0