Dance dance dance, mambo!

Okej, inte riktigt, men snart ska jag i alla fall göra mig i ordning inför dansen. Ska ju promenixa in till Salabacke, lär ta 1½ timme eller nått sånt, men uppvärmning ftw!

Först blir det till att kolla på house och sånt, kanske bestämma om man ska börja på det eller inte, sen pröva på hiphop. Velat dansa det länge, bara knäet pallar. :)

Åt en riktigt god frukost idag, cheesecake och kaffe. ;) onyttigt, men ibland får man unna sig. :D Syrran sitter och kollar på mumien 2 just nu, joinade henne ett tag, men har sett den så många gånger att jag inte pallar längre. :) Den var bättre förr. Plus att ettan slår tvåan, är nästan alltid så.

Måste fixa knappen på min jacka som gått av. xD Det ser ju bara ut som att jag är för tjock för att kunna stänga den just nu. Ska prata med pappa om att köpa en passande halsduk till min nya mössa också. På tal om ingenting. Hoppas jag kan få pengar till det idag.

~*~
Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0