bara för att...

Så måste jag säga att jag inte menade att alla är korkade, utan vissa killar. Dude.

Idag ska Sarah komma hit och vi ska baka passionsfrukt-cheesecake! :D Sen blir det väl Jane Austen till det. ^^

Snart ska jag promenixa ner till stan och träffa Rakel och Linnea och köpa en födelsedagspresent till mig. xD Lite efter och sånt där. ^^ Har hittat en mössa jag vill ha, hoppas den finns kvar bara.

Ikväll blir det kanske bio, ganska sugen på att kolla på den där nya filmen, vad den nu än heter... vampyrer och sånt med i den, om jag fattat det rätt...? Aja, ska bli kul. :)


------

Måste bara få säga att äntligen börjar det märkas att jag gått och blivit smalare. Okej, inte för att random folk ser det, men de närmsta, -och- jag själv, vilket jag aldrig gjort förrut, men det gör mig glad. Snart kommer jag kunna nå mitt mål. Förhoppningsvis. Längre hår har jag fått också! :D Men men, i vilket fall har alla promenader och situpsen/rygglyften gjort sitt, det märks. ^^ Och dansen såklart! Ska prata med pappa om att börja på Hiphop och eventuellt House också. :) Ska pröva på hiphop imorrn med Natalie, ska bli kul.
Det enda jag önskar just nu är att mitt hår inte skulle vara självlockigt, för har fixat håret assnyggt, men måste ha mössa/gömma resten, och det kommer ändå bli lite vågigt eftersom jag ska gå in till stan, wooh. ^^ *i-landsproblem.*
~*~
Ha en bäst dag, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Milena

Nika! Du har en blogg ju, vad roligt! :D Haha, jag byter gärna med dig -jag hade nästan kunnat döda för att alltid ha självlockigt hår. Hur mår du annars? (:

2008-11-22 @ 20:43:02
URL: http://claralice.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag tycker verkligen att du har blivit smalare sötnos! :D När du hade din jacka på dig t.ex. så såg jag verkligen att du blivit smalare! Va stolt över dig själv och fortsätt kämpa! :) <3

2008-11-22 @ 23:09:14
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0