åh träningsvärken. <3

Har träningsvärks som sjutton efter gymmet igår med klassen. <.< aslängesen jag gymmade, och glömde dessutom strecha efteråt. :P Kunde knappt röra mig imorse. xD

Idag körde vi första träningen inför dansuppvisningen. Vi kommer nog köra två danser, om vi får det. :) Vi försökte komma på lite eget till vår nuvarande, får se hur det blir. ^_^
Vi var bara tre tjejr där idag, men det var trevligt. Pratade lite och hade massa idéer, sen när vi varvade ner så lärde vi känna varandra lite mer. :)
Nästa träning på lördag. Kanske går ner imorrn om jag inte träffar Valle och tränar lite själv med.

Ja, jag har fina människor runt om mig btw. ;) Mer behöver jag inte säga.

Nu ska jag dra på mig en tröja och gå ner och kolla på film med syrran. Hon har köpt en ny Jane Austenfilm som vi ska se. :)

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0