usch. :(

Sitter i skolan just nu, mår så otroligt illa. Känns som att jag ska svimma när som helst. Har suttit i skolans vilorum och sovit halvt som halvt och pratat med Sofie. <3 En underbar flicka, det där!

Hur som helst har vi haft restuppgifter på de senaste lektionerna. Imorgon är det tydligen inte vanligt skola, men jag funderar på att komma hit och göra mitt svenskaarbete. sen på onsdag är det ingen skola, sen börjar sommarskolan. Snart slut alltså! Ska bli så himmla skönt, bara sova ut, sola och njuta av sommarlovet. Kanske åker en sväng till Iran också, får se hur det blir med det.

Fick just reda på att Sofie också ville gå på Kiss! Hade jag vetat det hade jag sagt till henne att det fanns några biljetter så att vi kunde gått tillsammans. Nu är de slut igen. :P Får bara hoppas att jag får nån chans i livet att se dem!

~*~
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0