Stress!

Har 13 rester kvar att göra i skolan tills på onsdag! Känns verkligen inte som att jag kommer hinna... Och gör jag inte det så får jag IG i det ämnet. Det känns lagom fint. Kommer inte ens igång med arbetet nu...

Imorgon ska jag åka till Sthlm med japanskaklassen, ser fram emot det. Kommer gå ifrån skolan efter lunch, så att jag hinner lämna dator hos pappa. Inte så kul att ha med den till sthlm kanske, väskan är ganska tung. Förhoppningsvis så kommer jag träffa Viktor i stan då. Det var nån månad sen vi sågs. Snart tar han studenten också, sen ska han antagligen åka runt i världen, som sin bror, och då kommer vi se ytterst lite av honom. Känns ganska sorgligt, han är så rolig att vara med.

Hoppas eran dag blir bättre än min.


~*~
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

***

hahahah kolla in videobloggen på KENZA och BLINDINBELLA på bloggen som är länkad. ASGARVAR! HAHAHAHHAHA. så kuuul.

***

2008-05-29 @ 09:33:48
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se
Postat av: Anonym

***

hahahah kolla in videobloggen på KENZA och BLINDINBELLA på bloggen som är länkad. ASGARVAR! HAHAHAHHAHA. så kuuul.

***

2008-05-29 @ 09:36:45
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0