Logga till bloggen

Idag gjorde jag en lite blogglogga till min blogg. ^^ Får väl fixa den nångång när jag har ork och tid, vilket jag har väääldigt lite av just nu!

Håller på att finslipar hemsidan nu, nu ska all info in på sidan, och sen ska den in på måndag. Har tur att jag började med den tidigt, så jag slipper hålla på att stressskriva koder och sånt nu. Dock är jag inte helt nöjd, men det får jag fixa senare innan sidan ska upp. Hjälper Jenny lite med hennes sida nu också, men det går inte så bra. :P

Måste snart börja med mina två svenska-arbeten. :P Ska skriva en samhällskritisk bokrapport och en språksociologi-rapport tills på fredag, plus läsa ut Kallokain, för att få mitt MVG i svenska. STRESS! har alldeles för lite tid på mig. borde väl egentligen läsa nu, men måste göra klart sidan, och då kan jag ju lika gärna sitta här lite med.

Tack för hjälpen med bloggen babe! Kolla in http://astarisborn.blogg.se

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0