Eurovision song contest!

Haha, ååh, Björn Gustavsson! :D <3 Helt underbar! Hela världen sitter säkert nu och pratar om hur efterblivna svenskar är! ^_^ "Hola...  BelgRAD! Here are the results of Sverige... 8 points to........öum... aaajslaaand. 10 points to... b..bo..bosnien- hertzegååvinaa, ................................12 points to.... sc.....sch......sweden! NOO HAHAHAHAHA BECAUSE YOU CAN'T GIVE points to... your own.... No...Norway... 12 points to Norway... *ser förvirrad ut*" Åååh, jag älskar honom ibland! ^^ Ni skulle ha sätt. :D sätter upp ifall det kommer upp nånstanns, vilket det bör göra! :)

Blev faktiskt ganska chockad över resultatet för årets eurovision! Visst, de flesta med högst poäng var bra, men Sverige hallå? de borde kommit bland top 10 minst tycker jag! Shit, det var ju jättemånga askassa som kom jättehögt! Hur frågar man sig? Handlar det inte om att de bästa ska vinna, inte de som är galnast och sämst på scen? Jag menar bosnien? helt drogade och galna. fattar inte hur de ens har kunnat komma in. :P

Åh gud Israel! Fyfaan va fint han sjöng, jag blev nästan kär! Jätteduktig! Och serbien va asbra! sen tycker jag ryssland var okej också, men sverige var lätt bättre än ukraina! Nej, årets eurovision var bara skev.

~*~
Vi hörs!



image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0