En liten tur

Gick just på en liten tur med Sandra till Maxi och köpte lite godis. Efter det här ska jag äta så sjuukt lite av sånt. Nu får det fan vara nog!
Satt ute en liten stund och pratade. Det var ganska härligt. Gungade en stund också, det har jag faktiskt inte gjort på år. Märkte hur jag bara försvann i gungadet, det bara gick av sig självt liksom. Ganska skönt. Synd bara att det är så jäkla mycket mygg som ska förstöra allt för en hela tiden. De är ju bara så onödiga!
Aja, imorgon ska vi träffas igen och sitta när det är lite varmare. Borde kanske egentligen jobba på svenskan, men jag -gör- det bara inte. :P Känns så svårt att komma igång och jobba. Kompendiet är på 20 sidor, och jag har läst 7. Måste läsa klart OCH göra alla uppgifter tills nästa torsdag. Way the go Nika!

Hoppas ni har haft en jättebra dag!

~*~
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0