Bulldag!

Tja allihopa!

Idag blir det ett lite sent inlägg, men jag har vart lite upptagen. ^^ 
Eller upptagen  och upptagen... vaknade vid 9 och gick ner för att spela lite Final Fantasy IX, helt underbart spel. De andra låg ju självklart och sov som vanligt.
Kollade på Stockholms Marathon också, hur orkar de springa så långt? 
 Gick upp efter ett tag och läste litegrann, sen kände jag att jag var jättesugen på kanelbullar! Självklart blev det då bullbak på schemat idag!
Har stått och bakar från 17.30 till 20.30 ungefär. Bullarna blev jättegoda, ni gick verkligen miste om något. The bullking is back! Har inte hållt på att baka som jag gör nu på 4-5 år. Mums med bullar till frukost imorgon! 

Har märkt att jag har ett litet problem med min mobil idag. Hela dagen har det vart en ikon högst upp som ser ut som 3 blåa ringar som ligger halvt på varandra, och jag har ingen aning om vad det är eller vart det kommer ifrån. Dessutom står det "Swden 3G" över TELE2COMVIQ. Varför?

Provade mina dansbyxor med benvärmarna som jag fick låna av Linnea igår, det ser bara för hemskt ut. Vet inte vad jag ska göra, får se vad mina meddansare säger. får väl ha svarta strumbyxor under för att göra det mindre hemskt. Lite nervös inför morgondagen, hoppas det går bra.

Önska mig lycka till! 

~*~
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0