åååh, såå härligt väder!

Det har varit ett helt underbart väder idag! I skolan satt vi mestadels ute och njöt av värmen. Märkte senare när jag kom hem att jag blivit otroligt brun, bara idag! Det kändes ganska skönt, dock måste jag antagligen (tyvärr) sola solarium för att få en jämn färg. :P är ju blek överallt förrutom på armarna och liite lite på benen. inte så jättesnyggt kanske. Oj, vad hände med Nika frågar sig nog alla som känner mig; Jadu, hon försvann nångång när hon började på JB antar jag. Har börjat bry mig mycket mer om kläder, smink och utseénde i allmänhet sen Augusti 2007. Visst, är ju fortfarande Nika, men för ett år sen skulle jag aldrig komma på tanken att ens sätta min fot i ett solarium, eller överhuvudtaget sola.

Möttes av en trevlig överraskning när jag åkte hem idag efter att ha varit hos pappa; Matei stog vid bussen med en kompis och väntade på bussen! :D Yeay tänkte jag, då det alltid är kul att åka buss med honom. Hälsade lite på Matei's kompis Michell, mer hann vi inte innan bussen kom. Väl på bussen kom jag på att det är den 28:e (Grattis Emil) och att han hade haft sin skiva dagen innan. Missade den såklart. :P frågade lite om den och hur det var på BJ, då vi letar ställe att ha skiva på. Tydligen ska det vara jättelitet. hmm, får en att tänka lite sämre om BJ. Nu har jag hört massa dåligt om skivor där. Det är säkert en asbra klubb, men jag tror det är ett mindre lyckat ställe att ha skiva på.

På fredag ska japanskaklassen till sthlm. Funderar på om jag ska eller inte ska skolka och åka med. Både Matei och Rakel vill att jag ska åka. Men sen har jag ju alla rester i skolan att tänka på. kommer knappast att hinna med dom, och det blir ju inte bättre om jag skiter i skolan halva dagen. hm... får se hur det blir.

Ha en asbra dag allihopa! Sola och njut av värmen så gott ni kan nu medans den ändå är här!

~*~
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0