Skitskola.

Nä, vet ni vad jag tänker göra nu, kära bloggläsare?
Jag tänker göra en riktigt kliché-aktig grej, och ta en promenad till Maxi och köpa lite kladdkaka med valnötter i. Mums!
Varför ska jag göra detta kanske ni frågar er?
Jo, för jag är så förbannat jäkla ledsen och slutkörd. Jag är så trött på skolan, jag har kört sönder mig själv med för många kurser, jag har helt enkelt gått in i väggen, och efter allt jäkla slit i hopp om att få upp mina betyg, så får jag höra att jag kommer gå från mina VG:n och MVG:n som jag kämpat så hårt för till IG:n.

Man blir så pepp på att fortsätta gå i skolan och slita sönder sig själv. Det är inte värt det guys, lika bra att inte ens satsa på skolan, för de trycker bara ner dig ändå och ger dig skitbetyg.

Hatar dem.

Börja förfan inte på John Bauer, skolan suger.

Kommentarer
Postat av: Rakel

Be om ett IG-kontrakt? Det ger dig IG så länge, och sen har du 6 månader på dig att göra uppgifterna som krävs för ett bättre betyg.

2008-06-09 @ 23:16:17
Postat av: Anonym

Skriv ett sånt där IG-kontrakt? Så länge får du IG, men då har du 6 månader på dig att lämna in de kompleterande uppgifterna så kan du få det betyget du skulle fått från början.

2008-06-09 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0